Biežāk uzdotie jautājumi

Kā iepirkties vietējā top! e-veikalā www.etop.lv ?

Vēlos reģistrēties e-veikalā, bet nevaru atrast savu adresi. Ko man darīt?
Reģistrēties var tikai klienti, kas dzīvo vietējā top! e-veikala piegādes teritorijā.

Vai ir vecuma ierobežojumi veikala lietošanai?

Jā, šobrīd lai iepirktos mūsu veikalā Tev ir jābūt pilngadīgam.

Kad es veicu samaksu par pasūtījumu?

Pēc tam, kad būsiet veikuši preču atlasi, Jums piedāvās norēķināties ar bankas pārskaitījuma vai tiešsaistes bankas maksājuma metodēm.

Kāda ir minimālā pasūtījuma summa?
Vietējā top! e-veikala minimālā pasūtījuma summa ir 20.00 eur.


Vai ir iespējams, ka Jūs nodrošināt bezkontakta piegādi?

Jā, mums svarīgākā ir drošība, taču, ja iegādāsieties alkoholiskos dzērienus pie preču saņemšanas kurjeram būs jāpārliecinās par Jūsu vecumu, tāpēc, lūdzu, sagatavojiet personu apliecinošu dokumentu.

Vai es varu preci saņemt veikalā?
Nē, šobrīd šādu iespēju mēs nepiedāvājam.

Kas ir aptuvenā summa?
Aptuvenā summa ir sveramajiem produktiem, kurus svērsim tieši Jūsu pasūtījumam un ne vienmēr ir iespēja nosvērt preci Jūsu izvēlētajā svarā. Šādi produkti var būt augļi un dārzeņi, saldumi, gaļa, siers utml.
Piemērs: Jūs norādiett, ka vēlaties iegādāties 1kg banānus. Viens banāns sver aptuveni 120 gramus, kas nozīmē, ka tie ir 8,3 banāni, līdz ar ko Jūs saņemsiet  8 un svars var nebūt precīzi 1 kg. Ja ir samaksāts par lielāku svaru nekā piegādāts, starpība tiks uzkrāta Jūsu virtuālajā maciņā un Jūs to varēsiet izmantot nākamajā iepirkšanās reizē.

Kāpēc es nesaņēmu produktu ko biju pasūtījis?
Var gadīties situācija, kad iepērkoties e-veikalā prece bija pieejama, taču komplektējot Jūsu pasūtījumu tā vairs nav pieejama. Tad mēs šo preci nevaram vairs piedāvāt un Jūsu iemaksātā nauda tiks uzkrāta Jūsu virtuālajā maciņā, ko varēsiet izmantot nākamajā iepirkšanās reizē.

Ko nozīmē preču aizvietošana?
Var gadīties situācija, kad iepērkoties e-veikalā prece bija pieejama, taču komplektējot Jūsu pasūtījumu tā vairs nav pieejama. Ja pie reģistrēšanās būsiet apstiprinājis, ka preci varam aizvietot pret līdzvērtīgu, bet ne dārgāku, tad mēs centīsimies preci aizvietot ar Jums par to sazinoties.

Ko darīt, ja neesmu saņēmis visus produktus, bet pievienotajā rēķinā tie uzrādās?
Mēs atvainojamies, ja šāda situācija ir atgadījusies. Šādā situācijā, lūgums, sūtīt uz etop@madara89.lv norādīt savu pasūtījuma numuru un pilsētu un tuvākajā laikā ar Jums sazināsimies.

Kā Jūs iesaiņosiet manu pasūtījumu un vai man par to papildus ir jāmaksā?
Pasūtījumus komplektēsim plastmasa maisiņos, katra maisiņa cena ir 0,15 eur, kas tiks pieskaitīta Jūsu rēķinam par katriem pasūtījuma 15 eur.

Jūsu vietējais top! e-veikals

www.etop.lv

Alkohola lietošana ir kaitīga veselībai. Alkoholisko dzērienu pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgām personām ir aizliegta!