Šeit Tu atradīsi biežāk uzdotus jautājumus par  top! klientu lojalitātes programmu. Ja šajā sadaļā neatrodi atbildes uz saviem jautājumiem, lūdzu, sazinies ar mums pa e-pastu: manstop@etop.lv.


Kādi ir lojalitātes ieguvumi un kas ir "top! nauda"?

Par katru pirkumu virs 1,00 € Tu uzkrāsi 1% (0,01 €) "mana top! nauda" no pirkuma summas. Izņēmumi, par kuriem Tu nesaņemsi uzkrājumu: akcijas precēm, tostarp TOP CENA produktiem un privātās preču zīmes produktiem, tabakas izstrādājumiem, alkoholiskajiem dzērieniem, dāvanu kartēm, mākslīgo maisījumu zīdaiņiem un mākslīgo papildu ēdināšanas maisījumu zīdaiņiem līdz 6 mēnešiem, ekoloģiskajiem mākslīgajiem maisījumiem zīdaiņiem un mākslīgo papildu ēdināšanas maisījumu zīdaiņiem, kā arī par trešo personu sniegtajiem pakalpojumiem (piemēram, priekšapmaksas maksājumu karšu papildināšanu, rēķinu apmaksu, apdrošināšanas pakalpojumiem, elektroniskajām biļetēm, TV aktivizēšanas kodiem, foto un kopēšanas pakalpojumiem) un to komisijas maksām, kā arī depozīta maksai.


No cik gadiem es varu kļūt par "top!" lojalitātes programmas dalībnieku?

top! klientu lojalitātes programma “mans top!” ir paredzēta klientiem no 14 gadu vecuma.  


Kādus labumus es saņemšu dzimšanas vai vārda dienā?

Vienu dienu pirms un dzimšanas un vārda dienā Tev tiek piešķirta īpaša atlaide atsevišķu kategoriju produktiem. Papildus “top! nauda” uzkrājums par šo NAV. Šobrīd tā ir 20% atlaide produktiem, kas nav kādā no cenu aktivitātēm. Tu vari izmantot šo iespēju arī vairākos pirkumos noteiktajā periodā. Vārda dienās tiek ņemts vērā tikai pirmais reģistrētais vārds.


Kā es varu tērēt mana top! nauda uzkrājumu?

Uzkrāto naudu Tu vari tērēt uzreiz ar nākamo pirkumu. Pirms samaksas veikšanas Tev jāinformē kasieris vai, izmantojot pašapkalpošanās kases, jāizvēlas citas norēķinu iespējas. Ar uzkrātajiem punktiem Tu vari apmaksāt līdz 99% no pirkuma vērtības, izņemot tabakas izstrādājumus, alkoholiskos dzērienus, dāvanu kartes, mākslīgo maisījumu zīdaiņiem un mākslīgo papildu ēdināšanas maisījumu zīdaiņiem līdz 6 mēnešiem, kā arī ekoloģisko mākslīgo maisījumu zīdaiņiem un mākslīgo papildu ēdināšanas maisījumu zīdaiņiem, kā arī par trešo personu sniegtajiem pakalpojumiem (piemēram, priekšapmaksas maksājumu karšu papildināšanu, rēķinu apmaksāšanu, apdrošināšanas pakalpojumiem, elektroniskajiem biļetēm, TV aktivizēšanas kodiem, foto un kopēšanas pakalpojumiem) pirkumiem un to komisijas maksām.


Cik ilgi uzglabājas “top! nauda” uzkrājums?

"mana top! nauda" derīguma termiņš ir 1 gads no tās uzkrāšanas brīža, kas ir diena, kad Tu to saņēmi. Pēc tam uzkrājums tiek dzēsts.  


Kā es varu pieteikties plastikāta klientu kartes saņemšanai?

Tu vari iegādāties plastikāta karti jebkurā top! veikalā pie kases par 1,00 € (t.sk. PVN), iepriekš aizpildot klientu anketu, ko vari saņemt pie veikala kases vai lejupielādēt to mājaslapā www.etop.lv.

Kā es varu kļūt par digitālās lojalitātes kartes lietotāju?

- Lejupielādē top! lietotni Apple Store vai Google Play. Lietotne ir bezmaksas. Reģistrējies un iegūsti "mana top!" karti, lai uzreiz izbaudītu klientu priekšrocības. Karti Tu vari skenēt veikalā pie kases. Jaunākās paaudzes Huawei viedtālruņiem lietotne šobrīd nav paredzēta, tāpēc piedāvājam veikt reģistrāciju mājas lapā, sadaļā "mans top!".
- Reģistrēšanās procesu klientu programmai vari veikt arī mājaslapā www.etop.lv sadaļā "mans top!". Pēc reģistrēšanas pabeigšanas, klienta profilā, sadaļā "mani pirkumi", būs pieejama personalizēta klienta karte, ko var skenēt veikalā pie kases. 

Cik ātri mani dati tiks ievadīti sistēmā un kad karte būs personalizēta?

Pēc papīra anketas apstrādes un Tavu datu ievadīšanas sistēmā (10 darba dienu laikā), Tev automātiski tiks uzsākta digitālā konta izveide. Par to Tu saņemsi e-pasta vēstuli uz anketā norādīto e-pastu ar aicinājumu pabeigt reģistrāciju (izveidot sava digitālā konta paroli), lai turpmāk varētu apskatīt, piemēram, savus e-čekus jeb digitālos čekus. Pabeigt reģistrāciju nav obligāti, bet ieteicams!  


Kā man rīkoties, ja es vēlos labot savus datus?

Ja Tu vēlies labot savus datus, Tev atkārtoti jāaizpilda reģistrācijas anketa. Gadījumā, ja Tu esi pabeidzis reģistrāciju mājaslapā, savus datus Tu vari labot, autorizējoties savā profilā www.etop.lv. Par datu labošanu Tev nav jāmaksā. Dati tiek laboti aptuveni nedēļas laikā.


Ko darīt, ja es vēlos nomainīt savu e-pasta adresi?

Tu vari nomainīt savu e-pasta adresi:
- Mājaslapā www.etop.lv, pieslēdzoties klientu profilā – sadaļā "mans top!" → "Mani dati".
- Sūtot pieprasījumu uz e-pastu: manstop@etop.lv, norādot esošo e-pasta adresi un jauno e-pasta adresi, uz kuru Tu vēlies nomainīt. Lietotnē e-pastu patstāvīgi nomainīt nevar.


Ko darīt, ja es vēlos nomainīt reģistrēšanās procesā norādīto Vārdu vai Uzvārdu?

Tev, kā klientu programmas dalībniekam, ir iespēja mainīt tikai Uzvārdu.
To vari izdarīt:
- Lietotnē/aplikācijā, dodoties uz profila sadaļu -> "Mani dati".
- Mājaslapā www.etop.lv, pieslēdzoties klientu profilam, sadaļā "Mans top!" -> "Mani dati". Ja vēlies nomainīt vārdu, ir jāraksta uz e-pastu: manstop@etop.lv.


Kā es varu pieteikties digitālajai  "mana top!" kartei, ja man jau ir plastikāta  "mana top!" karte?

Digitālo karti Tu vari iegūt, lejupielādējot lietotni (Apple tālrunim App Store, Android tālrunim Play Store) un veicot reģistrācijas procesu. Reģistrācijas laikā Tev jānorāda Vārds, Uzvārds, e-pasts un telefona numurs, kurus norādīji aizpildot papīra klientu anketu, lai visi uzkrātie labumi būtu pieejami arī digitālajā kartē. Ja Tu neatceries e-pastu vai telefona numuru, ko norādīji aizpildot papīra anketu, tad Tev jāreģistrējas kā jaunam klientam un jānosūta pieprasījums apvienot profilus uz e-pastu: manstop@etop.lv.  


Vai es varu saņemt plastikāta karti, ja man jau ir digitālā karte lietotnē?

Tu vari iegādāties plastikāta karti jebkurā veikalā top! pie kases par 1,00 € (t.sk. PVN), pirms tam aizpildot anketu, norādot Vārdu, Uzvārdu, e-pastu un telefona numuru, ar kuriem bija veikta reģistrācija lietotnē. Tas ļaus apvienot abus kontus un izmantot uzkrātos labumus, kas uzkrāti digitālajā kartē.


Kā man rīkoties, ja man nesakrīt plastikāta un digitālās kartes unikālais numurs?

Lai apvienotu abas kartes, Tev jāsūta iesniegums "brīvā formā" uz e-pastu manstop@etop.lv, norādot:
- Plastikāta kartes numuru, ar kuru karti Tu vēlies apvienot
- Digitālās kartes numuru 
- E-pastu, ar kuru veikta reģistrēšanās
- Telefona numuru, kas norādīts pie reģistrēšanās
- Vārdu un Uzvārdu


Ko darīt, ja mana plastikāta karte ir nolietojusies?

Ja Tava plastikāta karte ir nolietojusies, Tev jāaizpilda atkārtoti klientu reģistrācijas anketa, jāsamaksā 1,00 € (t.sk. PVN ) un, lai apvienotu veco un jauno karti un nezaudētu uzkrātos labumus, jānosūta iesniegums "brīvā formā" uz e-pastu manstop@etop.lv, norādot:
- Plastikāta kartes numuru, ar kuru karti Tu vēlies apvienot
- Digitālās kartes numuru 
- E-pastu, ar kuru veikta reģistrēšanās
- Telefona numuru, kas norādīts pie reģistrēšanās
- Vārdu un Uzvārdu


Kur es varu redzēt savu “top! nauda” uzkrājumu?

Aktuālo naudas uzkrājumu Tu vari redzēt: 
- Pirkuma čekā
- Jautājot kasierim
- Savā profilā "mans top!"  lietotnē
- Autorizējoties mājas lapā www.etop.lv sadaļā "Profils"


Kur es varu redzēt savu pirkumu vēsturi?

Savu pirkumu vēsturi Tu vari apskatīt tikai, ja Tev ir digitālais konts:
- "mans top!"  lietotnē/aplikācijā sadaļā Mani pirkumi
- Mājaslapā www.etop.lv, ielogojoties savā profilā sadaļā Mani pirkumi


Kā es varu pieteikties vai atteikties saņemt pirkuma digitālos e-čekus?

Ja Tu vēl neesi klientu programmas "mans top!" dalībnieks, Tu vari pieteikties digitālo čeku saņemšanai, aizpildot anketu un atzīmējot "Es izvēlos saņemt e-čeku".
Ja jau esi reģistrēts klientu programmas dalībnieks, Tu vari apmeklēt savu profila sadaļu:
- Mājaslapā www.etop.lv sadaļā "Mans profils" -> "Mani dati un ieslēgt vai izslēgt šo uzstādījumu 
- Lietotnē sadaļā "Mans profils" vari ieslēgt vai izslēgt šo uzstādījumu


Kā man rīkoties, ja esmu pazaudējis savu klienta karti?

Ja Tu esi nozaudējis savu klienta karti, Tev ir atkārtoti jāaizpilda reģistrācijas anketa un jāiegādājas jauna plastikāta karte. Pēc tam Tev jāsazinās ar Klientu atbalsta dienestu, lai apvienotu nozaudēto karti ar jauno karti. To vari izdarīt, zvanot darba dienās no plkst. 08.00 līdz 17.00 uz tālruņa numuru +371 20008354 vai sūtot e-pastu uz: manstop@etop.lv.


Kā man atteikties no paziņojumiem telefonā/e-pastā?

Ja Tu vēlies atteikties no paziņojumiem, to vari izdarīt: 
- Lietotnē, sadaļā "Mans profils" izvēlies apakšsadaļu "Informācijas saņemšana" un noņem atzīmi no paziņojumiem, no kuriem Tu vēlies atteikties.
- Vai mājaslapā www.etop.lv, profila sadaļā "Mani dati", kur vari izvēlēties paziņojumus, no kuriem vēlies atteikties.