Veikalos top! norisinās "Komplimentu mēnesis" – visu aprīli klienti aicināti vērtēt servisa kvalitāti


31.03.2025

Veikalos top! norisinās "Komplimentu mēnesis" – visu aprīli klienti aicināti vērtēt servisa kvalitāti


31.03.2025

image
image

Visu aprīli veikalu tīkls top! kopā ar citiem Latvijas pakalpojumu sniedzējiem piedalās "Komplimentu mēnesis" – iniciatīvā, kas aicina klientus novērtēt un izcelt labākās servisa vietas Latvijā. Aicinām novērtēt mūsu darbu, lai varam kļūt vēl labāki!

No 1. līdz 30. aprīlim veikalu apmeklētājiem ir iespēja izteikt savu vērtējumu par servisa kvalitāti, sniedzot atsauksmes un komplimentus veikalu darbiniekiem, kuri ik dienu rūpējas par pozitīvu iepirkšanās pieredzi.

Kā piedalīties? Lai novērtētu veikalu top! servisa kvalitāti, apmeklējot veikalu, klienti var skenēt QR kodu veikalā vai akciju bukletā vai izmantot vietni https://ej.uz/topkomplimenti.

Pakalpojumu novērtēšana balstīsies uz kritērijiem, kurus priekšizpētē par svarīgākajiem ir atzinuši Latvijas iedzīvotāji:

  • pakalpojuma sniedzēja zināšanas par pakalpojumu
  • komunikācijas kvalitāte ar klientu
  • spēja risināt problēmsituācijas
  • attieksme pret klientu un prasme būt neuzbāzīgam, bet vienlaikus laipnam un uzmanīgam.

Kāpēc "Komplimentu mēnesis" ir svarīgs?

“Komplimentu mēnesi organizējam otro gadu un nemainīgi mūsu mērķis ir padarīt pakalpojumu vidi pozitīvāku, atbalstošāku, profesionālāku un atklātāku gan no pakalpojumu sniedzēju, gan saņēmēju puses. Lai to panāktu - mums visiem ir jāmācās izteikt un novērtēt konstruktīvu kritiku, bet arī izcelt un norādīt uz pozitīvām pieredzēm pakalpojumu saņemšanā. Organizējot “Komplimentu mēnesi” mēs vēlamies izcelt un izteikt komplimentu tām organizācijām, kuras ikdienu rūpējas par to, lai mēs saņemtu kvalitatīvu un patīkamu pakalpojumu, un mūsu ikdienas gaitas un sadzīve būtu ērtas un iespējamas,” norāda Raivis Balodis, “Komplimentu mēneša” organizators.
“Veikalu tīkls top! ir lepns piedalīties šajā iniciatīvā, veicinot pozitīvu apkalpošanas kultūru Latvijā un motivējot darbiniekus sniegt augstākās kvalitātes servisu. Aicinām ikvienu veikalu tīkla top! klientu dalīties ar savu vērtējumu! Šādi kopā mēs veicinām, lai pakalpojumu vide Latvijā kļūst pozitīvāka, atklātāka un profesionālāka, kā arī veicinām komplimentus izteikt ne tikai aprīlī, bet arī pārējos mēnešos!”, aicina veikalu tīkla top! valdes locekle un mārketinga direktore.

Par “Komplimentu mēnesi

” Laba servisa iniciatīva “Komplimentu mēnesis” izceļ un izsaka Komplimentu tiem pakalpojumu sniedzējiem, kurus visaugtāk novērtē klienti. Mēs vēlamies, lai par tiem uzzina citi, bet paši pakalpojumu sniedzēji apzinās, ka viņu pūles, iniciatīvas un standarti ir vērtība. Bet visvairāk mēs vēlamies vairot abpusējus smaidus saņemot un nodrošinot labu pakalpojumu! Labākos Latvijas pakalpojumu sniedzējus, kuri saņēmuši komplimentus zelta, sudraba un bronzas kategorijās izziņosim 2025. gada maijā.

“Komplimentu mēneša” komandu veido klientu un darbinieku pieredzes aģentūra “Delight”, zīmolrades un dizaina uzņēmums “Asteroid” un komunikācijas uzņēmums “Jazz Communications”.  “Komplimentu mēneša” priekšizpēti un socioloģisko novērtējumu izstrādi nodrošina atbalstītājs,  tirgus pētījumu centrs “Norstat”.